W ramach współpracy naszym Klientom oferujemy realizację następujących zadań:
-
AUDYT DOTYCHCZASOWYCH UMÓW UBEZPIECZENIA, obejmujący sporządzenie oceny stanu pokrycia ryzyk, towarzyszących działalności Klienta, wskazania w zakresie doubezpieczenia i rezygnacji z ubezpieczenia np. w przypadku podwójnego ubezpieczenia;
-
RENEGOCJACJĘ DOTYCHCZASOWYCH UMÓW UBEZPIECZENIA w przypadku, gdy umowy zawarto na niekorzystnych dla Klienta warunkach lub gdy zachodzi konieczność rozszerzenia zakresu ubezpieczenia lub doubezpieczenia mienia;
-
OPRACOWANIE PROGRAMU UBEZPIECZENIOWEGO, rozumianego jako zbiór umów ubezpieczenia, zawieranych w celu transferu na zakład ubezpieczeń zidentyfikowanych ryzyk i zagrożeń, związanych z prowadzoną przez Klienta działalnością oraz posiadanym mieniem. Program Ubezpieczeniowy ma pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami ubezpieczenia, stosowanymi przez ubezpieczycieli;
-
KONKURS OFERT I ICH NEGOCJACJĘ; W przypadku gdy Klient zobowiązany jest do wyłonienia ubezpieczyciela w drodze przetargu, sporządzimy SIWZ wraz z załącznikami, weźmiemy udział w pracach komisji przetargowej, udzielimy odpowiedzi na pytania Wykonawców;
-
SPORZĄDZENIE REKOMENDACJI, wskazującej zalety i wady złożonych ofert, ich porównanie i omówienie w zakresie niezbędnym do podjęcia świadomej decyzji o ulokowaniu ryzyka w danym towarzystwie;
-
WDROŻENIE PROGRAMU UBEZPIECZENIOWEGO, polegające na doprowadzeniu do zawarcia umów ubezpieczenia po uprzednim sprawdzeniu poprawności dokumentów ubezpieczeniowych, wykonania zaleceń zakładów ubezpieczeń, przeszkolenia pracowników Klienta w zakresie niezbędnym do wykonywania obowiązków, wynikających z umowy ubezpieczenia;
-
PROWADZENIE PROCESU LIKWIDACJI SZKÓD obejmujące m.in.:
- przyjmowanie zgłoszeń szkód/roszczeń i kompletowanie niezbędnej dokumentacji szkodowej
- organizację assistance w zakresie zawartej umowy ubezpieczenia,
- dokonywanie oględzin szkód,
- prowadzenie korespondencji, związanej z likwidacją szkód z zakładem ubezpieczeń, Policją i innymi służbami wezwanymi na miejsce zdarzenia,
- wyliczanie wysokości odszkodowań i świadczeń przy pomocy eksperckich programów do szacowania wartości mienia, kosztów naprawy pojazdów itp., wyliczanie wartości szkody
- monitoring terminowości wypłat odszkodowań i świadczeń tak, by ubezpieczyciel działał w granicach terminów określonych ustawą i umową ubezpieczenia,
- sporządzanie odwołań w imieniu Klienta w przypadku zaniżenia należnego odszkodowania lub odmowy wypłaty,
- sporządzanie opinii prawnych o zasadności dochodzenia roszczeń przed sądem;
-
OBSŁUGĘ PRAWNĄ PROGRAMU UBEZPIECZENIOWEGO, obejmującą doradztwo prawne świadczone przez naszych prawników i współpracującą od ponad 10 lat renomowaną Kancelarię w zakresie problemów wynikających z umów ubezpieczenia, zawartych za pośrednictwem GB ODYS oraz umów zawartych przed nawiązaniem współpracy;
-
DYNAMICZNE ZARZĄDZANIE PROGRAMEM W TRAKCIE ROKU, obejmujące obsługę polis, kontrolę płatności od której uzależniona jest ochrona ubezpieczeniowa, przypomnienia o płatności rat składek, wypowiadanie ubezpieczeń obowiązkowych w przypadkach, gdy wymaga tego interes Klienta, doubezpieczenie nowo nabytego mienia i inne czynności niezbędne z punktu widzenia wykonania założeń Programu.
-
STREFĘ KLIENTA – narzędzie umożliwiające Klientowi zdalny i zindywidualizowany dostęp do Programu Ubezpieczeniowego oraz danych o jego szkodowości w każdym miejscu i czasie.
Na przełomie III i IV kwartału roku polisowego podejmujemy się kompleksowej oceny wdrożonego Programu, analizy szkodowości i jej prognoz oraz uzgodnienia warunków ubezpieczenia na kolejny okres. Sporządzimy raporty szkodowe, uaktualniamy niezbędne dane i zorganizujemy konkurs, wyłaniając ponownie najkorzystniejszą ofertę.